Verzenden en retouren

Verzending

Uiteraard probeer ik iedere bestelling 'zo snel mogelijk' op de post te doen!
Meestal is dat dus dezelfde dag al, en met wat geluk brengt de volgende dag de postbode het pakje al bij u thuis. Maar...  zoals ik bij de introductie al aangaf heb ik nog een drukke baan in de zorg, met oa nachtdiensten en overdag slapen, dus soms lopen mijn dagen net iets anders als die van de gemiddelde mens :-). Daarom hou ik gemiddeld '2 dagen' aan als verwerkingstijd.

Sommige producten liggen in mijn fysieke winkel en die moet ik dan eerst daar ophalen, wat niet altijd dirèct kan door bijv de combinatie van openingstijden van het winkelcentrum en mijn zorg-diensten.
In die gevallen kan het -soms!- zelfs een dagje langer duren voordat iets verzonden kan worden.

Mocht iets nu met enige spoed nodig zijn, bijvoorbeeld omdat het een cadeautje betreft, geef dat dan even door in een berichtje, dan zal ik altijd mijn best doen om het op tijd bij u te krijgen!

Verder verstuur ik via PostNL en krijgt u altijd een traceer-code om precies te zien waar uw pakketje is en hoe laat het wordt bezorgd.

Uit kosten- en milieu-oogpunt gebruik ik zoveel mogelijk gerecyclede verpakkingsmaterialen, ik gebruik altijd een doos die stevig en ruim genoeg is om uw mooie item heel te houden en breekbare spulletjes krijgen extra veel aandacht. Verzending is echter wel voor uw eigen risico! (Al mag ik daarbij wel zeggen dat er in al die jaren nog nooit iets in de post beschadigd is).

U krijgt mailtjes om u van de zending op de hoogte te houden, maar soms komt dat in uw spambox. In dat geval, en voor alle andere vragen, kunt u ook altijd even bellen (of nog liever appen omdat ik soms slaap als u wakker bent) met 06-42666815.


Retouren

Een retour kunt u eenvoudig aanmelden door binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop een mail te sturen naar info@lavintagerie.nl. U ontvangt dan binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug*
In het geval een retour nodig is, zijn de verzendkosten voor uw rekening.
(*Retouren komen gelukkig zeer zelden voor, maar als er toch iets is, streven we er naar om het zelfs binnen 1 dag terug te betalen!)

Omdat al onze producten vintage zijn en er doorgaans niet exact dezelfde verwachting kan bestaan als bij een nieuw product, accepteren wij standaard geen retouren na het 14-daagse wettelijke ontbindingsrecht.

U kunt uw retour zonder opgaaf van reden aanmelden, maar omdat wij u graag tevreden houden, kan het zinvol zijn om uw eventuele klacht of probleem met het product gewoon in uw mail te vermelden, soms is er een betere en milieu-vriendelijkere oplossing mogelijk.
Ieder probleem zal altijd zoveel mogelijk naar uw tevredenheid worden opgelost.